Hjem Nyheter Svensk klesmerke reklamerer med homopropaganda

Svensk klesmerke reklamerer med homopropaganda

HOMOLOBBYEN Klesmerket Acne studios bruker et kjent homopar for å reklamere for sin nye kampanje.

Det svenske klesmerke Acne studios slapp nylig sin høst- og vinterkampanje for 2017–2018. I kampanjen benytter de det kjente afrikanske homoparet Kordale Lewis og hans partner Kaleb Anthony, som via sosiale medier viser frem sine fire barn.

Paret ble kjent i 2014 etter de la ut et innlegg på Instagram hvor de poserer halvnakne mens de grer døtrenes hår. I dag propaganderer homoparet åpent for alternative familiekonstallasjoner, som de anser er sunt og naturlig.

– I dag er ikke en mann og en kvinne som definerer en moderne familie. Det kan være to foreldre, eller en foreldre, heteroseksuelle, men også foreldre som adopterer barn, forteller Kordale i et intervju med i-D Vice.

Også svensk presse har plukket opp nyheten og i motebladet Elle beskrives familien som det «heteste akkurat nå».

Kilder:
kordale and kaleb, instagram’s fave gay dads, star in an amazing acne studios campaign
Instagrams hetaste familj frontar Acne Studios nya kampanj

Retningslinjer for kommentarfelet

Kommentarer er ikke redaksjonelt materiale. Man er selv ansvarlig for det man skriver i kommentarfeltet.

Abonner
Bli varslet om
guest


0 Comments
eldste
nyeste flest stemmer
Inline Feedbacks
Vis alle innlegg